Olemme SGGF messuilla >> Lue lisää
Etsimme tiimiimme ohjelmistokehittäjää >> Lue lisää
Onnea Kalajoki! >> Lue lisää

Etsimme tiimiimme ohjelmistokehittäjää

Pystyt hoitamaan itsenäisesti annetut tehtävät "loppukäyttäjän lasit" -päässäsi. Haluat nähdä konkreettisesti kädenjälkesi ja haluat työskennellä ohjelmistoteollisuuden ja hyvinvoititoimialan rajapinnassa. Sinulla on työhuone tai muu paikka, jossa voit työskennellä (etänä) osana tiimiämme.

Rento ilmapiiri tarjoaa vapauksia ja saat meiltä asianmukaiset työvälineet sekä hyvät edut. Pienenä yhtiönä trendikkäällä liikunta- ja hyvinvointitoimialalla pystymme mahdollistamaan urasi luonnollisen kehityksen. Niinpä tehtävät muotoutuvat omien kiinnostuksen kohteiden mukaisesti ja ne voivat sisältää ohjelmistokehityksen lisäksi myös asiakaspalvelua, laitteistoasennuksia (tai niiden koordinointia), koulutusta ja/tai myyntiä. Työ on aluksi osa-aikaista ja tuntimäärä on sovittavissa. Sopii myös opiskelijoille.

Tärkeimmät rekrytointikriteerimme ovat
- Asenteesi; et pelkää tarttua haasteisiin
- Osaamisesi; tunnistat web-kehityksen sudenkuopat ja seuraat alan kehitystä
- Ymmärrät Linux-palvelinten toimintaperiaatteet eivätkä SQL tietokannatkaan ole Sinulle uusi tuttavuus
- Teet laadukasta työtä ja osaat myös asettua loppukäyttäjän asemaan kun testaat tekemiäsi toiminnallisuuksia
- Nautit enemmin pitkäjänteisistä tuotekehityksestä lyhyiden projektien sijasta

Eduksi katsomme kiinnostuksen käyttöliittymä- ja käytettävyyssuunnitteluun sekä testausautomaatioon.

Kiinnostuitko?

Hakuaika päättyy viimeistään 20.2.2017 tai heti kun oikea henkilö löytyy, joten laita hakemus tulemaan mitä pikimmiten osoitteeseen rekry(at)tooltip.fi

18. tammikuuta 2017

Palaa edelliselle sivulle